דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שמלת כלה נפוחה 

מאת    [ 04/12/2013 ]

מילים במאמר: 415   [ נצפה 2355 פעמים ]

שמלת כלה נפוחה

שמלתה כלה נפוחה היא חלום הילדות של כל בחורה ואישה עלי אדמות. שמלת כלה נפוחה גורמת לנו להרגיש באגדות, משווה הרגשה של נסיכה ואף מלכה שהרי זו מהות יום הכלולות שלנו – לא רק להרגיש אלא גם להיראות מלך ומלכה ליום אחד. ומה מדגיש טוב יותר את היותנו מלכות אם לא שמלת כלה נפוחה המותירה רושם אדיר על הנוכחים? לטיפ הבא כדאי לשים לב, לא כל אחת יכולה ללבוש שמלת כלה נפוחה בלי היכר – צריך לדעת להתאים את הסגנון למבנה הגוף שלנו.

כל אחת ושמלת כלה שמתאימה למבנה הגוף שלה

שמלת כלה יכולה לבוא במספר גזרות וחשוב להתאים את הגזרה הנכונה יותר למבנה הגוף שלנו. לא משנה אם את רזה או מלאה, החשוב מכל הוא התאמת שמלת כלה נפוחה (או שדווקא לא) למבנה גוף שלך!

אם מבנה הגוף שלך מאופיין בהיקף חזה, מותניים וירכיים זהה, הרי שאת בעלת מבנה גוף מלבני. למבנה גוף זה נתאים את סגנון המלכה – שמלת כלה נפוחה קלות עם חצאית מתרחבת, רצוי מבלי להגזים בשכבות וכמויות בד, בשילוב עם מחוך צמוד שמעניק לגוף מראה שקשה להסיר ממנו את העיניים.

במידה ומותנייך צרות והיקף החזה והירכיים זהה - מבנה שעון החול, אזי שמלת כלה המחמיאה ביותר למבנה זה היא בסגנון בתהים. שמלת כלה צמודה במותניים ומתרחבת מטה. אם את בכל זאת מתעקשת על שמלת כלה נפוחה, עדיף לבחור בגזרה אשר צמודה עד הירכיים ומתנפחת בטוב טעם בחלקו התחתון, להענקת מראה סקסי וגזרה שאף זוג עיניים לא יועל להתעלם ממנו.

אם היקף החזה שלך קטן יחסית להיקף הירכיים, מבנה הקרוי מבנה גוף משולש, הרי שהגזרה המומלצת לך היא גזרת הנסיכה. גזרת הנסיכה מאופיינת במחוך בחלקו העליון בצורת סטרפלס, אשר יכול להיות מקושט באבני סוורובסקי למראה זוהר במיוחד, בתחרה עדינה, חרוזים בצורת פנינים ועוד. את המחוך ניתן לשלב עם חצאית מתנפחת קלות בגזרת A  המעניקה מראה נסיכותי במיוחד, המעוטרת בעדינות ובדומה למחוך.

במידה ומבנה הגוף שלך מתאפיין בהיקף חזה גדול ביחס להיקף הירכיים, הרי שלמבנה זה מומלץ להתאם שמלה לא עמוסה מדי בפרטים בחלקו העליון. היקף חזה גדול מושך אליו תשומת לב בין כה וכה ואין אנו רוצים לחרוג מגבול הטעם הטוב. רצוי ללכת על מחשופים בצורת V (ולאו דווקא סטרפלס) אשר יעניקו לך מראה מושך במיוחד. מומלץ ששמלת כלה זו לא תהייה נפוחה כלל, אלא מתרחבת קלות ועשירה בחלקו התחתון בבד תחרה או אבני חן, שיעניקו מראה רומנטי, זורם ונשפך.

זכרי – המראה המושלם לשמלת כלה היא זו אשר משתלבת עם מבנה גופך ובה את מרגישה נוח.

בסלון כלות "אנה מרי" יעצבו לך שמלת כלה בדיוק לפי הטעם האישי שלך, לקבלת מראה בלתי נשכח

סלון כלות "אנה מרי" מציע לכלות קונספט שונה בבחירת שמלת כלה : לא רק לתפור שמלת חלומותך לפי עיצוב אישי , אלא גם בחירה ענקית של שמלות חדשות ממעצבים בינלאומיים על פי טרנדים חדשים של אופנת שמלות כלה. תוכלי גם למצוא אצלנו גם אקססוריז שונים ליום החתונה . בנוסף אנו מציעים לך שירות מיומן של מאפרת מקצועית ומעצבת שיער מרינה ויק .




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב